რუქის გამოყენება პროგრამაში
- Ana Barbakadze
- Apr 23
- 1 min read
Updated: Aug 11
კომპანია ''ბულენის'' სადისტრიბუციო პროგრამაში არის ფუნქციონალი, რომელიც საკმაოდ ამარტივებს ახალი თანამშრომლების სწრაფად ადაპტირებას ორგანიზაციაში.
ვაიზერები პროგრამის გამოყენებით ქმნიან ვიზიტების სიას ე.წ. მარშრუტს, რომელშიც მოცემულია თუ რომელი სავაჭრო ობიქტები უნდა მოინახულონ გაყიდვების აგენტებმა ამა თუ იმ დღეს.
პროგრამა გაყიდვების აგენტებს რუკის გამოყენებით უმარტივებს სავაჭრო ობიექტამდე მიმავალ გზას. ხოლო მაღაზიის ადგილმდებარეობას უჩვენებს დისტრიბუტორს იმის მიხედვით, თუ რომელ სავაჭრო ობიექტთან არის ყველაზე ახლოს, რათა უფრო მარტივი და დროში მომგებიანი გახდეს მისი სამუშაო პროცესი.

მენეჯერების პრივილეგია
პროგრამაში არსებული ფუნქციონალი მენეჯერებს ეხმარებათ სავაჭრო აგენტების ადგილმდებარეობის დადგენაში.
როდესაც აგენტები სტუმრობენ მაღაზიას, პროგრამაში უთითებენ ვიზიტის დაწყებას და დასრულების დროს. პროგრამა მენეჯერებს უჩვენებთ: სავაჭრო წარმომადგენელი რომელ ობიექტზე, რომელ საათზე მივიდა და რამდენი დრო დაყო ობიექტზე. რა ფასის პროდუქცია შეუკვეთა, ფიქსირდება თუ არა ვალი ობიექტზე. Ამის გარდა, მენეჯერები დისტრიბუტორების მიერ გადაღებულ ფოტოებსაც ნახულობენ, რის საშუალებითაც ხედავენ პროდუქციის განლაგებას.
მენეჯერებს რეალურ დროში შეუძლიათ 10-20 სავაჭრო აგენტის მართვა.
პროგრამას აქვს ფუნქიონალი, რომელიც ზღუდავს სავაჭრო წარმომადგენელს შეკვეთის გაფორმებაში თუ არ იმყოფება მაღაზიაში ან 50 მეტრით მაინც არ მიუახლოვდა, პროგრამა რეაგირებს მის ადგილმდებარეობაზე და დისტრიბუტორს აფრთხილებს, რომ იგი არ იმყოფება მითითებულ ლოკაციაზე.
შესაბამისად, გაყიდვების აგენტები პროგრამაში ჩაშენებული რუკის გამოყენებით გადაადგილდებიან და თან პროგრამა ამოწმებს მათ, მითითებულ ადგილზე იყვნენ თუ არა.



Comments